Bilgilendirme Toplantımızı yaptık!

18.11.2011 19:50

Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü ile SANKO Holding arasında 2007 yılında yapılan bir protokol ile  tüm Resmi İlköğretim okullarının 4-5-6-7 ve 8.sınıfların İngilizce derslerinde uygulanmakta olan Dyned Dil Eğitim Sistemi, 21-22 Eylül tarihlerinde Kilis merkez ve ilçeler ilköğretim okullarında görev yapan İngilizce Öğretmenlerine Milli Eğitim Şube Müdürü Cuma ÖZDEMİR ve DynEd İl Koordinatörü Emin ÖZİL’in de katıldığı toplantıda anlatıldı.

 Kilis Öğretmenevi ve ASO konferans salonunda yapılan çalışmaya Kilis merkez ve ilçeler İlköğretim okulunda  görev yapan 45 İngilizce öğretmeni katılmıştır. Toplantıda DynEd programının genel bir tanıtımı yapıldıktan sonra ilimizde bu sistemin sağlıklı bir biçimde yürütülebilmesi için alınması gereken önlemler ve görev dağılımı anlatılmıştır. Seminerin sunumunu yapan Dyned Kilis il Koordinatörü Emin ÖZİL, İnternet üzerinden online İngilizce öğretimine dayalı bu faydalı sistemin Kilis genelinde yaygınlaşması için ellerinden geleni yapacaklarını ve tüm ilköğretim okullarındaki 4-8 sınıf öğrencilerinin sisteme kaydedilerek bu imkanda yararlanmalarını sağlayacaklarını belirtti ve “Günümüzde bilgisayarların yaygınlaşması ile birlikte internet hayatımızın bir parçası olmuştur. Yeni teknolojilerin yardımı ile uzaktan eğitim sistemleri gelişmiş ve İngilizce eğitiminde yeni olanaklar ortaya çıkmıştır. Dyned İngilizce dil eğitimi sistemi; destek yazılımları, eğitim yazılımları ve Dyned Eğitmenleri’nden oluşan üçlü bir sistemdir. Destek yazılımları kullanıcıların çalışmalarının bilgisayar tarafından izlenmesini ve yönlendirilmesini, eğitim yazılımları İngilizce dilinin en iyi şekilde öğrenilmesini ve eğitmenler ise kullanıcıların en doğru yöntemlerle çalışmasını ve dilin kişiselleştirilmesini sağlar. Dyned İngilizce dil eğitimi sistemi dünyanın en geniş eğitim içeriğine sahip bilgisayar destekli dil eğitimi programıdır. Dyned programlarına özgü bir özellik olan düzey ayarlama sistemi, yazılımın hızı ve zorluk derecesini kullanıcının çalıştığı konudaki becerisine göre ayarlanmaktadır. Bu özellik sayesinde kullanıcıların ihtiyaçları yazılım tarafından bire bir karşılanmakta ve her kullanıcının kendi hedefine yönelik çalışması sayesinde daha kısa zamanda başarı elde edilmektedir." dedi.


Kilis DynEd

Kartınızı Oluşturun